(305kB)

W grze do wyboru jest szesc postaci.
Twurcy gry oglaszaja ze postacie sa idealnie zbalansowane, czyli kazda z kazda postacia zawsze mozesz wygrac.
I to czy wygrasz zalezy tylko odCiebie.
Do wyboru mamy:


bagi warrior Wojownicy Bagi nie pochodzą z Haran, nie sa także mieszkańcami piekła, wieki temu Klan Bagi był inny niż jest teraz. Oparty na sile fizycznej pochodzącej z samego jądra ziemi, Wojownicy ci bez użycia magii gołymi rękami niszczyli każdego wroga. Gdy podczas wielkiej wojny oddziały Klanu weszły w otchłań piekła, juz od samego początku były skazane na potępienie. I gdyby nie silna wola oraz żelazna dyscyplina całkowicie pogrążyli by sie w otchłani. Od tamtąd ich linia krwi jest na zawsze splamiona, a ciała noszą znaki piekła, Pół człowiek, pół diabeł, brat dla nikogo, przeciwnik dla wszystkich. Wojownik Bagi nie klęka przed nikim.
segita hunter Myśliwi, łucznicy, tropiciele, żadna bestia, czy człowiek nie jest w stanie im dorównać. Droga Segitów, jest tak stara jak sam Order Azuru, ale to jej zasady zostały
azure knight Order Azuru sięga tysiące lat wstecz, rycerze ci oddali swoje życie by kształcić siebie, oraz nowe pokolenia w umiejętności walki orężem. Ich Klan powstał tysiące lat przed zakonem Incarów. Teraz Order, oparty na surowej dyscyplinie i stalowych zasadach walczy u boku Białej Pani oraz Ludzi Haranu
Incar magician Korzenie Bractwa Incarów sięgają wielu pokoleń w tył. Mimo to nie jest tak stare jak Zakon Azuru. Incarzy w przeciwieństwie do Wojowników Bagi oraz Sengalów czerpią swoją Energię z medytacji oraz spokoju ducha. Bractwo przyswoiło sobie wszystkie elementy natury w Haranie. Służąc Białej Pani od zawsze i za wszelką cenę.
Sengale Segnale, potwory pochodzące z otchłani, wyspecjalizowane z umiejętności zabijania oraz leczenia. Milenia temu Armie Abaddona najechały na ląd gdzie rządy sprawowali Segnale, chcąc podpożądkowac ich swojej woli. Ci widząc ze nie mogą sie przeciwstawić uciekli do Haran, nie oddali sie oni pod władze Białej Pani ani ludzi, ale żywią głęboką nienawiść do Abaddona  i jego sług. Ich moce czerpane są z Wampiryzmu. Niektórzy podążają scieżką morderców, inni leczą chorych. Nieważne którą drogę wybiorą, są one najbardziej zabójczymi istotami na ziemi oraz poza nią.
Vicious Summoner Moce Summonerów pochodzą z mieszaniny pradawnej magii Incarów oraz życiowej energii piekielnych istot zaświatów. Nie ufający nikomu, nawet sobie, klan Summonerów, podąża scieżką mroku. W przeciwności do Incarów nie odróżniają walki od magii, dlatego z mieczami w rękach i piekielnymi istotami u boków zatracają sie w zabijaniu tak jak sam Abaddon ze swoją armią